Vänta i onödan

Idag har jag sålt blommor till fröknarna i Balders. Det va 3 som ville köpa. Vi vänta typ i 2 timmar på att Gun-britt skulle komma och köpa. (Annas gammla fröken) Och sen när hon kom gissa vad hon sa då? Har litte mycket att göra. Vi bara VA? Aså vi sa inte det men du fattar. Så vi börja skratta. Men ja vi sålde för typ 100 kr iallafall. Men jag hade läst typ att man skulle få 2 biljetter om man sålde för 2000kr. Men sen visade det sej att det bara va en biljet, men det va 2 biljeter på biden. Så dåligt. Jag ska stämma "Tulpan kungen" Det är sån dålig still. Idag fick vi svininfluensan-sprutan. Det gorde ont i början inte så mycket men litte. Men nu kkänns det inte så mycket, Aj, bara för att jag tänker på det gör det jätte ont. Men nu är Anna på dans. Men hej då!

//Anden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0