Interljuv med Pefi

Nu ska jag interljuva Pefi.

Vad är ditt fullständiga namn?
Anna

Okej, du har ju en blogg till, varför skaffa du en ny?
Öh, jag ville ha ett smeknamn. Och ad´ressen på den gamla är dålig.

Aaa, vem kom på ditt smeknamn?
Först ville jag ha ett Japanskt namn, de brukar vara ganska gulliga. Jag letade efter namn på internet i en hel dag, fast sen chattade jag med min kompis Helle och hon kom på namnet Pefi.

Så du leta en hel dag och sen visade det sig att din kompis hade ett bra namn?
Japp, och namnet var inte ens med på min lista över namn.

Vart hittade du namnen som va med på listan?
Jag sökte på google, och sen hittade jag en jättebra hemsida med japanska namn.

Kan du berätta vad hemsidan hetter?
Hm ... Något med "Japanska bebisnamn" tror jag.

Aaa, var hämttar du insperation?
Fokis blogg, och typ Twilight.

Ja Twilight är bra, Fokis blogg med. Om du nu gillar Twilight varför har du inte en Twilight blogg?
Jag hade det ett tag, men det gick inte så bra och det var roligare att skriva om mig själv så jag la ner den.

Okej vad hette den, så att andra Twilightfan kan få ett bra tips till ett bra namn?
Öh, twilightfanen.blogg.se

Aha, och nu har du fått chans att gäst blogga här oxå, vill du det?
Såklart jag vill!

Vad bra, då ska du få chans att göra det nu.

 

Pefi gästbloggar!

Hej hej! Vad kul att jag får gästblogga här! Så, vad ska jag skriva om? Okej, som ni säkert vet så skriver jag en "bok" till Andrea. Den heter Smycket och handlar om Andrea (hon har bara samma namn som Andrea) som är 12 år. Blablablablabla. Idag har jag bara sutit framför datan, hållt på med bloggen. Jag blev väkt av att Erik såg på film med jättehögt ljud. Sen när jag gick ner hade pappa på TV:en och där spelades någon jättedålig låt, oxå jättehögt ljud! Fast sen bloggade jag jättemycket, och sen dog datan. Det hände samma sak med min dator i gårkväll, fast den satt sig på villohem (villoläge). Och sen ville den inte gå igång:( Så då var jag tvungen att gå och lägga mig. Här kommer en bild ... Ska vi se vad Anden har för bilder. JagFavobloggFavoritbild:)
Kram Pefi:)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0