Gymmpa? Kanappast!

Idag lottade vi till Lucia (vet inte hur det stavas) Jag ville inte bli Lusca. Men Jojo i andra klassen blev. (Johanna) Disa blev resärv. OCh Anna tredje resärv. Sen på gymmpan, som inte är nån gymmpa längre för Jonas (gymmpa fröken) kollade på några filmer som han spelat in från vt i fyran. (vi går i 5) Och då va det nåt så han tyckte vi skulle jobba med samarbete. typ. Så vi skulle göra massa saker. Som är tråkigt. Men efter gymmpan (det är sista lekionen) så va jag hos Annas farmor och farfar. Tror det va farmor och farfar. Dom har en sött pudel som heter fanny. Vi åt våfflor. Mums, det får vi typ alltid där. Sen tog vi några bilder till "Smycket" En bok Anna skriver. Hon är väldigt bra på att skriva. Den handlar om... Men det får jag nog inte säga. Eller kanske. Ni får kommentera till annas blogg http://newmy.blogg.se och fråga. Men nu lysnar jag på musik på youtube, Lady gaga paparatzi. Om du inte lysnat på lady gaga så gör det. Men nu ska jag äta hej då!



Lady Gaga

Lady Gaga skiv omslag till nyaste skivan "The Fame"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0