Glöm inte farsdag

JAg red i morse. JAg fick rida Nogger. Hon är vitt, brun och litte svart. Otroligt sött men enviss, ville helt enkelt göra som jag sa. Jag fick inte upp henne i galopp. Synd. Sen va jag i stallet. Till 12.30. Då ryktade jag, Lollo och Linnea på Diego Red (kallas Degen) Lollo är nämligen skötare. Men vi fick hjälpa henne. Jag borsta typ mannen och huvudet hela tiden och höl i grimskaftet. För vi hadde honom i stall gången. Och man får inte binda upp honom för då får han typ panik. Hanna i mingrupp hadde färgat håret typ brun. Förut va det blont. Och Madde en rolig tjej hadde oxå färgat håret. Typ nått Lila, brunt. Sen åkte jag hem med Lollo. Och nu har jag precis dushat. OCh ätit makaroner. 
Glöm inte att det är fars dag. Vi ska baka nån tårta, mums. 

Några bilder på en bra Pappa:

 Pappa Edward och Lilla Nessi

Pappa Edward Lilla Nessi och mamma Bella

Pappa Edward, Lilla Nessi och mamma Bella

Här är Lill Culens igen

Se vilken bra pappa Edward är

//Er And

Kommentarer
Postat av: Anna

Andrea, jag är besviken på dig. Jättebesviken. Fattar du vad du gjort!?! Du stavade Cullen med ett L!

PS! Hur gamla va de som färgade håret?

2009-11-08 @ 19:47:46
URL: http://newmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0