Clara

Exus my, vet inte hur det stavas men typ förlåt mig för astt jag inte skrev nåt igår. Ja jag vet jag kommer inte bli nån berömmd bloggerska om jag fortsätter så här. Om nån ens läser det här, kommentera gärna i såna fal. Idag va Clara hemma hos mig, vi gorde inget särskilt förutom en grej men det kan jag inte säga för att Jesper är i samma rum. Jag har nämmligen ingen egen dator så vi har en gemensamm i lekrummet. Och han sitter  aldelles bredvid och leker med en "bilbana" och han är 9 år. HAr jag sagt att jag tog svininflue sprutan i måndags? Jaja det har jag nog. Men det gör väldigt ont. Men det gör inte ont när man tar sprutan utan fram mot kvällen. Så alla som inte tagit5 den än kan va lungna föresten är det intte alla som får ont. Imorgon ska vi till min mammas jobb och se på bio (mamma jobbar med bio) och vi ska se "Vildingarnas land" eller nåt. Så man ska ha med sig matsäck. Jag ska ha typ pannkakor eller plätar. Men nu ska jag äta middag.

Hej då. 

 Nja jag får nog inte tårta till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0