38 fast nu är det ju 39

Det här är mitt 39 inlägg.
Men jag och Clara bussade med Jesper vi klippte ut ett hjärta och skrev Love You. Clara fick skriva med en handstill som är väldig olik hennes riktiga, typ dåligare så att Jesper inte skulle komma på oss. Sen så gorde vi sängen o bäddad (han är alltid jätte noga med sånt och brukar klaga på att jag inte bädar sängen) och så la vi ett par "kalsånger" på golvet, och så hade han en godis påse gömd så vi gorde så att den stack ut (han godis strejkar) Och sen trode han att nån hade snot hans godis. Haha! 
Men nu under middagen så bråkade Jesper och Olle om en tomat. Ja jag har inte skrivit fel dom bråka om en tomat, så här sa dom:


Olle: Den är ruten. "går och ska slänga den"
Jesper: Nej,det är den inte!
O: Jo se på den
J: Nehej
O: Kolla den har en sprika
J: Men det är för att den är mogen
Mimma/farmor: Ja det är för att den är mogen
O: Men jag vill inte äta den
Och där av sluta jag bråket.

//
Er And

Inte den tomaten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0